Print

Dear Adam

here are some of the signs you need.... (they are written in the "liste: FRANCE of the swiss signPUddle)
 and I found the sign or Metz on the site: http://www.lsfdico-injsmetz.fr/recherche-par-mot.php (write down Metz in the serach field)
Hope it helps

Anny

Le 2 août 12 à 22:00, Adam Frost a écrit :

I have been translating some articles related to American Deaf History from Wikipedia into ASL and came across some cities from France that I do not know the signs for. I do know two variations for Paris, which was verified in the French SignPuddle. I looked for Metz, Chambéry, and Bordeaux, but only found Bordeaux. However, I couldn't really make out what was trying to be written. If anyone knows the signs for the three cities, it would be greatly appreciated.

J'avais traduit quelques articles liés à l'histoire sourde américaine de Wikipedia dans l'ASL et ai trouvé quelques villes de France que je ne connais pas les signes pour. Je sais deux variations pour Paris, qui a été vérifié dans le SignPuddle français. J'ai recherché Metz, Chambéry, et Bordeaux, mais ai seulement trouvé le Bordeaux. Cependant, je ne pourrais pas vraiment faire dehors ce qui essayait d'être écrit. Si n'importe qui connaît les signes pour les trois villes, on l'apprécierait.

Adam

Anne-Claude Prélaz Girod
ruelle des chambres chaudes 1
1271 Givrins
Tel ++41 22 362 52 37
Fax ++41 22 362 52 66
Natel ++41 79 956 98 34
nouveau mail[log in to unmask]

Merci de ne plus utiliser mon ancienne adresse mail [log in to unmask] qui sera prochainement supprimée !!!