Print

SignWriting List
August 21, 2016

OBRIGADO, Linda Brasil, para os Jogos Olímpicos mais bem sucedidos e bem planejadas! Rio De Janeiro é tão adorável! E todos vocês devem estar tão orgulhosos de seu país. Você fez um excelente trabalho, e eu vou perder acordar todas as manhãs para ver mais dos Jogos Olímpicos no Brasil. Você deu ao mundo um presente! E eu envio o meu amor a todos vocês ...

THANK YOU, Beautiful Brazil, for the most successful and well-planned Olympic Games! Rio De Janeiro is so lovely! And you all should be so PROUD of your country. You did such an excellent job, and I will miss waking each morning to see more of the Olympic Games in Brazil. You have given the world a gift! And I send my love to you all...

Valerie Sutton
www.signwriting.org