Print

Hi SignWriting List,

Three more PocketPuddles for Brazil. I wish you all success.

Mais três PocketPuddles para o Brasil. Desejo-lhe todo sucesso.

I hope you enjoy the PocketPuddles. This is the last of our stock for
version 2. If you want to create your own PocketPuddle, I will be
posting instructions online in the near future.

Espero que você goste do PocketPuddles. Este é o último de nosso estoque
para a versão 2. Se você quiser criar seu próprio PocketPuddle, postarei
instruções on-line em um futuro próximo.

We will be ordering more USBs later this year for version 3. The new
USBs will use an improved server that works on Windows, Linux, and Mac.
I have a working prototype that can create PDFs for dictionaries, just
like SignPuddle Online. Version 3 will be truly portable.

Nós estaremos encomendando mais USBs ainda este ano para a versão 3. Os
novos USBs usarão um servidor melhorado que funciona no Windows, Linux e
Mac. Eu tenho um protótipo funcional que pode criar PDFs para
dicionários, assim como o SignPuddle Online. A versão 3 será
verdadeiramente portátil.

Saudações,
Regards,

~Steve
http://SteveSlevinski.me
<https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2FSteveSlevinski.me%2F&h=AT31rWxBxkpD8It7Jux2D1YOej4Gl_ArWBqAWX5kqHVFZgHzpKcFeRFdMas_FSdanYO-cjqPtm4M3ic8t5BZ_gG7_yN8Zg9bzlSc-h_n-z6eG6TZK6XM3VwfvFRklPo9XFtu_TaWL5wQb1bPcQtltv6V>
https://www.patreon.com/signwriting
<https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.patreon.com%2Fsignwriting&h=AT3NDw1sairBHOZXD01aut46a7u6m1Fa3m68TXF9l7Kuku3Mo8cixOgzmVmzTk0r940AJ-Tu0wRzAF4q5N0BVyzQj9H7dci7XEpkS4v4V3jm2lb94a-eD5PxkY1TMnieTQvz-VXndIffHokMAn0lLqgD>