]

Font:

LISTSERV Archives

SW-L Home

SW-L  July 2014

SW-L July 2014

Certificate of Participation in the SW Symposium 2014

Valerie Sutton <[log in to unmask]>

SignWriting List: Read and Write Sign Languages

Mon, 28 Jul 2014 10:22:55 -0700

text/plain

Hello SW Symposium presenters!

Do you want a certificate verifying that you have presented at the SignWriting Symposium 2014?

I have received requests from two participants. I created a certificate, signed it, and attached it as a PDF to an email message...

If you too would like a certificate, please write to me to request it -

Thanks again for participating!

Val ;-)

Valerie Sutton

————

Google Translate into Portuguese

Olá apresentadores SW Simpósio!

Você quer uma verificar o certificado que você tem apresentado no Simpósio SignWriting 2014?

Tenho recebido pedidos de dois participantes. Eu criei um certificado, assinado e anexado-lo como um PDF a uma mensagem de e-mail ...

Se você também gostaria de um certificado, por favor, escre