Hi SWS 2014 Staff,
thanks for your awesome work!
I'd like to receive a ceritifcate too, thanks.

Hello SW Symposium presenters!

Do you want a certificate verifying that you have presented at the SignWriting Symposium 2014?

I have received requests from two participants. I created a certificate, signed it, and attached it as a PDF to an email message...

If you too would like a certificate, please write to me to request it -

Thanks again for participating!

Val ;-)

Valerie Sutton

————

Google Translate into Portuguese

Olá apresentadores SW Simpósio!

Você quer uma verificar o certificado que você tem apresentado no Simpósio SignWriting 2014?

Tenho recebido pedidos de dois participantes. Eu criei um certificado, assinado e anexado-lo como um PDF a uma mensagem de e-mail ...

Se você também gostaria de um certificado, por favor, escreva-me para solicitá-lo -

Mais uma vez obrigado pela participação!

Val;-)

Valerie Sutton

--
Fabrizio Borgia