Print

Hi Valerie,

Bruno write signs Libras: TODAY (HOJE), YOU (VOCÊ), GO (IR), HELP (AJUDAR), I (EU).

K.L. Evangelista

Em 6 de março de 2018 20:58, Valerie Sutton <[log in to unmask]> escreveu:
SignWriting List
March 6, 2018

Olá Bruno!
Obrigado pela sua pergunta abaixo. Os símbolos SignWriting ficam bem escritos. É esta linguagem de sinais LIBRAS, Brazilian Sign Language? Não conheço LIBRAS. Os símbolos SignWriting podem escrever qualquer movimento do corpo, então isso significa que podemos escrever qualquer linguagem de sinais no mundo. Posso ver os movimentos, mas não sei o que eles significam ;-)

Então, estou postando esta pergunta para a Lista de SignWriting para perguntar se alguém na Lista conhece LIBRAS e pode nos dizer o que esta frase diz?

Deseja se juntar à Lista de SignWriting? Vamos para:

Hello Bruno!
Thank you for your question below. The SignWriting symbols look well written. Is this sign language LIBRAS, Brazilian Sign Language? I do not know LIBRAS. SignWriting symbols can write any body movement, so that means we can write any sign language in the world. I can see the movements but I do not know what they mean ;-)

So I am posting this question to the SignWriting List to ask if someone on the List knows LIBRAS and can tell us what this sentence says?

Want to join the SignWriting List? Go to:

        Att, Bruno

Hi, I'm a college student and I'm studying SignWriting. But I found a lot of difficulty in some signs, and I wonder if you could translate for me. See the attached image. Att, Bruno